Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Miejsce pracy: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2021-06-15
Ogłoszono dnia: 2021-06-15
Termin składania dokumentów: 2021-07-15 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2021
Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja;
- mile widziane zaświadczenie uprawniające do pełnienia funkcji Sekretarza PZON na podstawie § 23 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (Dz. U. 2021 poz.857);
- co najmniej 2 – letni staż pracy;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza PZON;
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu:
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz aktów wykonawczych do ustawy;
- rozporządzenia MGPiPS z dnia 15 lipca 2003 r w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (Dz. U. 2021 poz. 857);
- ustawy prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych do ustawy;
- ustawy o ochronie akt osobowych;
b) umiejętności interpretowania i stosowania obowiązujących przepisów;
c) umiejętności sporządzania decyzji administracyjnych i pism urzędowych;
d) umiejętność obsługi komputera: program EKSMOoN, programów pakietu Office (WORD, EXEL);
e) zdyscyplinowanie i terminowość realizacji zadań,
f) zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej;
g) umiejętność prazy w zespole;
h) odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista;
i) doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Współdziałanie w organizacji pracy Składów Orzekających, w tym organizacja obsługi posiedzeń Składów Orzekających;
- Prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności;
- Udzielanie informacji o trybie postepowania w orzekaniu o niepełnosprawności i o stopniu niepełnosprawności oraz wymaganej dokumentacji;
- Wprowadzanie danych do programu EKSMoN;
- Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości;
- Prowadzenie korespondencji;
- Ogólny nadzór nad zadaniami pracownika obsługi biurowej;
- Kierowanie bieżącą praca Powiatowego Zespołu pod nieobecność Przewodniczącego Zespołu;
- Planowanie zakupów sprzętu, materiałów biurowych;
- Zawiadamianie osób zainteresowanych lub ich przedstawicieli ustawowych o konieczności, zakresie i terminie uzupełnienia dokumentacji, wzywa osoby zaineresowane, ich przedstawicieli ustawowych do usunięcia braków w dokumentacji;
- Dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług;
- Współpraca z innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
4 Warunki pracy:
Wymiar zatrudnienia – 1 etat.
Praca w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie.
Osoba zatrudniona na stanowisku Sekretarza, zostanie powołana zgodnie z § 18 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności na członka Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawność w Środzie Śląskiej.
Warunkiem niezbędnym do pełnienia funkcji Sekretarza jest odbycie szkoleniaorganizowanego przez Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności we Wrocławiu i uzyskanie stosownego zaświadczenia.
Praca biurowa, przy komputerze.
Szkolenia oraz wyjazdy służbowe.
Praca przy sztucznym oświetleniu.
Bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę.
Zatrudnienie od dnia 01.10.2021 r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6 %.
V. Wymagane dokumenty:
5 Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV), zawierający adres e-mile, wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni;
- List motywacyjny;
- Kserokopie lub odpisy dokumentów poświadczających:
- wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły),- staż pracy (np. świadectw pracy, zaświadczeń),
- posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz uprawnienia ( dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych potwierdzone własnoręcznym podpisem;
- Oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzone własnoręcznym podpisem;
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne lub za umyślne przestępstwa skarbowe i nieposzlakowanej opinii potwierdzone własnoręcznym podpisem;
- Oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000 z późń. Zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późń zm.)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-07-15 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej ul. Wrocławska 2 z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko Sekretarza w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności” w terminie do 15.07.2021 r. do godz. 15:00. Liczy się data wpływu dokumentów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
c. Miejsce:
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej ul. Wrocławska 2
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.pcpr.powiat-sredzki.pl).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Misiuna |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-15 15:11:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mariusz Wilański |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-15 15:11:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewa Pękała |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-29 11:47:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 901 raz(y) |