ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2017-08-16

Ogłoszono dnia: 2017-08-16 przez Zofia Ślusarska

Termin składania dokumentów: 2017-09-29 12:00:00

Nr ogłoszenia: 8/2017

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiada wykształcenie wyższe;
  2. znajomość przepisów prawa na zajmowanym stanowisku oraz umiejętność ich stosowania
  3. posiada co najmniej trzyletni staż pracy;
  4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  6. ma pełną zdolność do czynności prawnych;
  7. posiada doświadczenie w pracy z obsługą klienta.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów związanych  z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz     zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. z 2011, nr 127, poz. 721);
  2. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych ;
  3. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  4. biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
  5. wysoka kultura osobista;
  6. dobra organizacja czasu pracy;
  7. samodzielność i dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Obsługa administracyjna Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
  • obsługa poczty elektronicznej
  • prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • rozdzielanie korespondencji przychodzącej
  • wysyłka korespondencji wychodzącej
  • prowadzenie rejestru delegacji
  1. Prowadzenie rejestru oraz zamawianie nowych pieczęci, nadzór nad ich przechowywaniem.
  2. Prowadzenie archiwum zakładowego i nadzorowanie terminowego przekazywania przez pracowników dokumentacji archiwalnej do archiwum zakładowego.
  3. Prowadzenie spraw związanych z programem Aktywny Samorząd.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na stanowisku Referent ds. administracyjnych   w Powiatowym Centrum   
  Pomocy w Środzie  Śląskiej:
  1. zatrudnienie na cały etat od dnia 01.10.2017 r.
  2. praca biurowa przy komputerze oraz praca w terenie
  3. praca przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,
  4. bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie świadectw pracy.
  4. dokumenty potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie zawodowe w tym referencje;
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ) oraz ustawaz dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – tekst jednolity (Dz. U. z 2016 r., poz. 902).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-29 12:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać (decyduje data wypływu) do sekretariatu PCPR w Środzie Śląskiej ul. Wrocławska 2, w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. administracyjnych”
c. Miejsce:
Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać (decyduje data wypływu) do sekretariatu PCPR w Środzie Śląskiej ul. Wrocławska 2, w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. administracyjnych”

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zofia Ślusarska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Misiuna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-16 09:10:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Wilański
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-16 09:10:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Wilański
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-10-17 11:31:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1023 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony