ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-05-06 11:01:24 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Zadania

Do zakresu działania sekcji ds. orzekania o niepełnosprawności należy:

• realizacja zadań Powiatu określonych w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 roku (Dz.U. z 2010 r nr. 214 poz. 1407 z późn. zmianami)
• poradnictwo i informacja prawna dla osób niepełnosprawnych
• organizacja i przeprowadzenie prac związanych z obsługą administracyjną i biurową orzekania o niepełnosprawności dzieci do 16-go roku życia oraz osób powyżej 16-go roku życia;
• wydawanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
• wydawanie legitymacji dla osób niepełnosprawnych
• udzielanie informacji dla osób niepełnosprawnych o przysługujących im prawach i uprawnieniach.
W strukturach Centrum działa powiatowy zespół do spraw orzekania o stopniu niepełnosprawności - jako pierwsza instancja.
Zespół działający na podstawie odrębnych przepisów, powołuje Starosta w ramach zadań z zakresu administracji rządowej.

Kierownik ds. Sekcji Orzekania i Informacji Osób Niepełnosprawnych

Leokadia Łapuszyńska - Brzozowska
tel 71/3172 529

Referent ds. administracyjnych

Zofia Ślusarska
tel 71/3172 529
« powrót do poprzedniej strony