ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny księgowy

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2017-11-20

Ogłoszono dnia: 2017-11-20 przez Zofia Ślusarska

Termin składania dokumentów: 2017-12-04 12:00:00

Nr ogłoszenia: 9/2017

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  1. Spełnienie jednego z poniższych warunków, zgodnie z ustawą o finansach publicznych:
  1. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości,
  2. ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,
  3. jest się wpisanym do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  4. posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  2. Nieposzlakowana opinia.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie.
  6. Preferowane 3 letnie doświadczenie w pracy w księgowości w administracji publicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
  2. Znajomość ustawy o pomocy społecznej.
  3. Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
  4. Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej.
  5. Znajomość przepisów samorządowych.
  6. Znajomość przepisów podatkowych.
  7. Znajomość przepisów płacowych.
  8. Znajomość przepisów ZUS.
  9. Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych.
  10. Znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo-księgowych (np. SIGID, PŁATNIK, CAZ).
  11. Znajomość rozliczania projektów unijnych.
  12. Umiejętność pracy w zespole.
  13. Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Prowadzenie rachunkowości jednostek pomocy społecznej.
  2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  3. Dokonywanie wstępnej kontroli:
  • zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  1. Kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu.
  2. Składanie podpisu na dokumentach stwierdzających dokonanie czynności prawnych mogących spowodować zobowiązania pieniężne jednostek.
  3. Analiza realizacji dochodów i wydatków jednostek, występowanie do zarządu z wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym.
  4. Opracowanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów księgowych.
  5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenie rachunkowości.
  6. Współdziałanie z bankiem i organami skarbowymi.
  7. Prowadzenie księgowości jednostek pomocy społecznej.
  8. Przygotowywanie projektów planów finansowych w/w jednostek,  a także zmiany w ciągu roku budżetowego.
  9. Sporządzanie sprawozdawczości i bilansu w/w jednostek
  10. Obsługa finansowa zobowiązań i należności w tym: projektów unijnych, PFRON, pomocy rodzinom zastępczym oraz pełnoletnim wychowankom rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo – wychowawczych.
  11. Zapewnienie terminowego ściągania należności  finansowych oraz spłaty zobowiązań w tym alimentacyjnych.
  12. Dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych i sporządzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej.
  13. Prowadzenie księgi głównej i analitycznej.
  14. Prowadzenie ewidencji kosztów.
  15. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
  16. Wystawnie not księgowych dla powiatów, gmin właściwych ze względu na miejsce zamieszkania dzieci przed umieszczeniem ich po raz pierwszy w pieczy zastępczej w celu sfinansowania pobytu dziecka w rodzinie zastępczej albo rodzinnym domu dziecka lub placówce opiekuńczo  -wychowawczej.
  17. Współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu w zakresie opracowywania projektu budżetu powiatu poprzez planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych  dotyczących prowadzonych działań.
  18. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia jednostek.
  19. Organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.
  20. Przestrzeganie zasad realizacji zobowiązań w zakresie podatków od towarów i usług
( sporządzanie deklaracji VAT).
  1. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
 
  Warunki pracy na stanowisku główny księgowy   w Powiatowym Centrum   Pomocy w  
  Środzie  Śląskiej:
  1. zatrudnienie na cały etat od dnia 01.02.2018 r.
  2.  praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
  3. praca przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,
  4. bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających posiadanie praktyki w księgowości.
  4. dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dyplom), doświadczenie zawodowe w tym referencje;
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  6. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia o zdolności do wykonywania czynności na w/w stanowisku,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-12-04 12:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać (decyduje data wypływu) do sekretariatu PCPR w Środzie Śląskiej ul. Wrocławska 2, w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko główny księgowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej ” do dnia 04.12.2017 r. do godziny 12.00
c. Miejsce:
 
Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać (decyduje data wypływu) do sekretariatu PCPR w Środzie Śląskiej ul. Wrocławska 2, w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko główny księgowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej ” do dnia 04.12.2017 r. do godziny 12.00

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej PCPR oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Centrum.
Aplikacje które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane.
Wybrane osoby spełniające kryteria formalne konkursu zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
 
Dodatkowych informacji udziela: (71) 396-89-62
Katarzyna Misiuna – Dyrektor PCPR w Środzie Śląskiej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zofia Ślusarska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Misiuna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-20 18:52:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Wilański
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-20 18:52:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Wilański
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-20 18:52:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
635 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony