ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. świadczeń oraz opieki instytucjonalnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2021-10-21

Ogłoszono dnia: 2021-10-21

Termin składania dokumentów: 2021-11-05 13:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2021

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiada wykształcenie średnie
  2. znajomość przepisów prawa na zajmowanym stanowisku oraz umiejętność ich stosowania;
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  5. ma pełną zdolność do czynności prawnych;
  6. posiada doświadczenie w pracy z obsługą klienta.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów związanych z ustawą o pomocy społecznej i ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
  2. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych ;
  3. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  4. biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
  5. wysoka kultura osobista;
  6. dobra organizacja czasu pracy;
  7. samodzielność i dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie czynności z zakresu postępowań administracyjnych;
  2. Terminowe i prawidłowe przygotowanie, nadzór i kontrola nad porozumieniami z powiatami w sprawie umieszczeń dzieci w rodzinach zastępczych i placówkach opiekuńczo – wychowawczych, a także nadzór nad dopilnowaniem obciążeń odpowiednich gmin (zgodnie z ustawą o pieczy zastępczej);
  3. Przyznawanie świadczeń dla rodzin zastępczych;
  4. Przyznawanie pomocy pieniężnej na usamodzielnienie oraz na kontynuowanie nauki osobom opuszczającym domy pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie, domy dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz schroniska dla nieletnich, zakłady poprawcze, specjalne ośrodki szkolno – wychowawcze, specjalne ośrodki wychowawcze, młodzieżowe ośrodki socjoterapii zapewniające całodobową opiekę lub młodzieżowe ośrodki wychowawcze;
  5. Sporządzanie sprawozdawczości oraz przekazywanie jej właściwemu wojewodzie, również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego;
  6. Terminowe prowadzenie postepowań związanych z odpłatnościami rodziców biologicznych, opiekunów prawnych za pobyt w rodzinach zastępczych lub placówkach opiekuńczo – wychowawczych;
  7. Nadzór nad działalnością Domu Pomocy Społecznej;
  8. Nadzór nad działalnością Środowiskowego Domu Samopomocy;
  9. Sporządzanie decyzji oraz terminowa ich weryfikacja dla usamodzielnianych wychowanków (Ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej);
  10. Współpraca z Sądem Rejonowym, Policją, GOPS – ami oraz Powiatowymi Centrami Pomocy Rodzinie;
  11. Obsługa programu „Pomost”.
  12. Obsługa sekretariatu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie;
  13. Współpraca z inspektorem Ochrony Danych Osobowych, nadzór, wdrażanie polityki bezpieczeństwa informacji, prowadzenie dokumentacji związanej  z ochroną danych osobowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. zatrudnienie na cały etat od dnia 01.12.2021 r.
  2. praca biurowa przy komputerze
  3. praca przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,
  4. bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia przekroczył 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie świadectw pracy.
  4. dokumenty potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie zawodowe w tym referencje;
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  7. Oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000 z późń. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późń. zm.)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-11-05 13:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać (decyduje data wypływu) do sekretariatu PCPR w Środzie Śląskiej ul. Wrocławska 2, w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Referent ds. świadczeń i opieki instytucjonalnej” do dnia 05.11.2021 r. do godziny 13.00
Aplikacje które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Kandydatowi/ - ce nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy. W stosunku do czynności związanych z niniejszym naborem nie przysługuje droga odwoławcza.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej PCPR
Aplikacje które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane.
Wybrane osoby spełniające kryteria formalne konkursu zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
 
Dodatkowych informacji udziela: (71) 396-89-62
Katarzyna Misiuna – Dyrektor PCPR w Środzie Śląskiej
« powrót do poprzedniej strony