Sekcja ds Orzekania o Niepełnosprawności i Informacji Osób Niepełnosprawnych
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Sekcja ds orzekania
Zadania
Do zakresu działania sekcji ds. orzekania o niepełnosprawności należy:
• realizacja zadań Powiatu określonych w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 roku (Dz.U. z 2010 r nr. 214 poz. 1407 z późn. zmianami)
• poradnictwo i informacja prawna dla osób niepełnosprawnych
• organizacja i przeprowadzenie prac związanych z obsługą administracyjną i biurową orzekania o niepełnosprawności dzieci do 16-go roku życia oraz osób powyżej 16-go roku życia;
• wydawanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
• wydawanie legitymacji dla osób niepełnosprawnych
• udzielanie informacji dla osób niepełnosprawnych o przysługujących im prawach i uprawnieniach.
W strukturach Centrum działa powiatowy zespół do spraw orzekania o stopniu niepełnosprawności - jako pierwsza instancja.
Zespół działający na podstawie odrębnych przepisów, powołuje Starosta w ramach zadań z zakresu administracji rządowej.
• realizacja zadań Powiatu określonych w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 roku (Dz.U. z 2010 r nr. 214 poz. 1407 z późn. zmianami)
• poradnictwo i informacja prawna dla osób niepełnosprawnych
• organizacja i przeprowadzenie prac związanych z obsługą administracyjną i biurową orzekania o niepełnosprawności dzieci do 16-go roku życia oraz osób powyżej 16-go roku życia;
• wydawanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
• wydawanie legitymacji dla osób niepełnosprawnych
• udzielanie informacji dla osób niepełnosprawnych o przysługujących im prawach i uprawnieniach.
W strukturach Centrum działa powiatowy zespół do spraw orzekania o stopniu niepełnosprawności - jako pierwsza instancja.
Zespół działający na podstawie odrębnych przepisów, powołuje Starosta w ramach zadań z zakresu administracji rządowej.
Kierownik ds. Sekcji Orzekania i Informacji Osób Niepełnosprawnych
Leokadia Łapuszyńska - Brzozowska
tel 71/3172 529
tel 71/3172 529
Referent ds. administracyjnych
Barbara Mazurek
tel 71/3172 529
tel 71/3172 529
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Ziemichód |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-05-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Ziemichód |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-05-06 11:01:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-05-06 11:01:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-09-11 11:26:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1965 raz(y) |