Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2017-08-16
Ogłoszono dnia: 2017-08-16 przez Zofia Ślusarska
Termin składania dokumentów: 2017-09-29 12:00:00
Nr ogłoszenia: 8/2017
Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiada wykształcenie wyższe;
- znajomość przepisów prawa na zajmowanym stanowisku oraz umiejętność ich stosowania
- posiada co najmniej trzyletni staż pracy;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych;
- posiada doświadczenie w pracy z obsługą klienta.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów związanych z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. z 2011, nr 127, poz. 721);
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych ;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
- wysoka kultura osobista;
- dobra organizacja czasu pracy;
- samodzielność i dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Obsługa administracyjna Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
- obsługa poczty elektronicznej
- prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- rozdzielanie korespondencji przychodzącej
- wysyłka korespondencji wychodzącej
- prowadzenie rejestru delegacji
- Prowadzenie rejestru oraz zamawianie nowych pieczęci, nadzór nad ich przechowywaniem.
- Prowadzenie archiwum zakładowego i nadzorowanie terminowego przekazywania przez pracowników dokumentacji archiwalnej do archiwum zakładowego.
- Prowadzenie spraw związanych z programem Aktywny Samorząd.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy na stanowisku Referent ds. administracyjnych w Powiatowym Centrum
Pomocy w Środzie Śląskiej:
- zatrudnienie na cały etat od dnia 01.10.2017 r.
- praca biurowa przy komputerze oraz praca w terenie
- praca przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,
- bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys zawodowy (CV).
- List motywacyjny.
- Kserokopie świadectw pracy.
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie zawodowe w tym referencje;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ) oraz ustawaz dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – tekst jednolity (Dz. U. z 2016 r., poz. 902).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-09-29 12:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać (decyduje data wypływu) do sekretariatu PCPR w Środzie Śląskiej ul. Wrocławska 2, w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. administracyjnych”
c. Miejsce:
Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać (decyduje data wypływu) do sekretariatu PCPR w Środzie Śląskiej ul. Wrocławska 2, w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. administracyjnych”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zofia Ślusarska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-08-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Misiuna |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-08-16 09:10:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mariusz Wilański |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-08-16 09:10:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mariusz Wilański |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-10-17 11:31:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1015 raz(y) |