ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji w projekcie realizowanym w ramach RPO WD 2014-2020

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Wymiar etatu: umowa zlecenie

Ilość etatów: 1

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2016-08-26

Ogłoszono dnia: 2016-08-26 przez Zofai Ślusarska

Termin składania dokumentów: 2016-09-05 10:00:00

Nr ogłoszenia: 7/2016

Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne wymagania związane z w/w stanowiskiem:
1. Obywatelstwo polskie
2. Wykształcenie wyższe magisterskie,
3. Co najmniej pięcioletni staż pracy przy obsłudze projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego
4. Znajomość:
- narzędzi ewaluacji, monitoringu (m. in. systemu PEFS),
- obsługi Generatora Wniosków Aplikacyjnych SOWA Regionalnego Programu Operacyjnego,
- obsługi SL2014
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełne korzystanie z praw publicznych.
6. Praktyczna znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych.
7. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
8. Nieposzlakowana opinia.
9. Komunikatywność, zdolności organizacyjne i interpersonalne.
b. Wymagania dodatkowe:
Dodatkowe wymagania związane z w/w stanowiskiem:
1. Wiedza w realizacji projektów unijnych (w tym w zakresie monitoringu, ewaluacji projektów).
2. Bardzo dobra, praktyczna znajomość obsługi pakietu MS. Office
3. Fachowość i profesjonalizm w działaniach.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku pracy to m.in.
1. Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań i działań w zakresie monitoringu, ewaluacji i sprawozdawczości.
2. Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w zakresie monitoringu i
sprawozdawczości oraz monitorowanie i ewaluacja działań PCPR w zakresie realizacji projektu.
3. Przedstawianie na bieżąco Koordynatorowi Projektu i Dyrektorowi PCPR sprawozdań ustnych o stanie realizacji zadań i wynikłych nieprawidłowościach.
4. Prowadzenie i nadzór nad sprawozdawczością w systemie SL2014 – gromadzenie danych o uczestnikach projektu.
5. Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w PCPR zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
6. Opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z realizacji projektu
7. Dokonywanie analizy osiąganych wskaźników postępu rzeczowego realizacji projektu.
8. Wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Wynagrodzenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020  w związku z realizacją projektu „POWIAT ŚREDZKI BEZ BARIER” , w ramach Osi Priorytetowej 9 Włączenie Społeczne, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania nr 9.1.1 Aktywna integracja - projekty OPS oraz PCPR na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, ich rodzin oraz osób z ich otoczenia w celu poprawy ich sytuacji społeczno-zawodowej.
                                                                                     
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej, 55-300 Środa Śląska ul. Wrocławska 2, ogłasza nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji w projekcie realizowanym w ramach RPO WD 2014-2020  „POWIAT ŚREDZKI BEZ BARIER” na umowę- zlecenie w projekcie na czas określony od 01.09.2016 do 30.05.2018 r.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
1. Curriculum Vitae.
2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
3. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy.
4. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Rekomendacje, opinie mile widziane.
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu
rekrutacji w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm. oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2008r. nr 223 poz. 1458).
7. Propozycję cenową wyrażoną w stawce netto i brutto za całe zlecenie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-09-05 10:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej, 55-300 Środa Śląska ul. Wrocławska 2, pok.212 w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.09.2016 r. do godz. 10.00.
Po upływie terminu do składania dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o dalszych etapach rekrutacji. Kandydat/ka zobowiązany/a będzie do przedstawienia propozycji cenowej za całość zlecenia.
Nieprzybycie w wyznaczonym terminie i miejscu oznacza rezygnację z dalszego udziału w naborze. Informacja o wyniku naboru z ostanie zamieszczona na stronie internetowej www.pcpr.powiat-sredzki.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej.
c. Miejsce:
Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej, 55-300 Środa Śląska ul. Wrocławska 2, pok.212

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zofai Ślusarska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Misiuna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-26 13:12:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Wilański
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-26 13:12:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Wilański
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-23 12:53:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1928 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony