Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: koordynator w projekcie realizowanym w ramach RPO WD 2014-2020
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Wymiar etatu: umowa zlecenie
Ilość etatów: 1
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2016-08-26
Ogłoszono dnia: 2016-08-26 przez Zofai Ślusarska
Termin składania dokumentów: 2016-09-05 10:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2016
Zlecający: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność, w tym również za wykroczenia i przewinienia zawodowe;
- Wykształcenie wyższe;
- Co najmniej trzyletni staż pracy zawodowej, w tym przy realizacji projektów dofinansowań z Europejskiego Funduszu Społecznego;
- Doświadczenie w koordynacji działań i zadań projektowych, ich monitoringu i ewaluacji;
- Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point, Internet).
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- Znajomość przepisów związanych z realizacją projektu;
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- Znajomość ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
- Ukończenie szkoleń z zakresu zarządzania projektem;
- Doświadczenie we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej;
- Doświadczenie w organizacji i koordynacji szkoleń/kursów;
- Znajomość problematyki bezrobocia i wykluczenia społecznego;
- Doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
- Znajomość i praktyczna umiejętność stosowania narzędzi ewaluacji;
- Umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), sumienność, rzetelność, dobra organizacja pracy.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie prac związanych z aktywizacją społeczną i zawodową w projekcie RPO
WD 2014-2020„POWIAT ŚREDZKI BEZ BARIER”;
- Prawidłowe zaplanowanie, wdrożenie, monitorowanie, ewaluowanie oraz koordynowanie zadań zapisanych w projekcie przyjętym do realizacji;
- Opracowanie dokumentacji, prawidłowe zarządzanie dokumentacją, wdrożenie systemu pozyskiwania i obiegu informacji;
- Koordynowanie prac osób zaangażowanych w projekt;
- Planowanie i wydatkowanie środków projektu zgodnie z zapisami przyjętego wniosku;
- Dbałość o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych oraz o ochronie danych osobowych;
- Organizacja szkoleń, w tym ustalenie programów i harmonogramów zmierzających do uzyskania zaplanowanych w projekcie rezultatów oraz nadzór nad prawidłowością ich przebiegu;
- Przygotowanie dokumentacji z przebiegu szkoleń;
- Współorganizowanie i uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Zarządzającego;
- Współpraca ze specjalistą obsługi finansowej;
- Dbałość o organizowanie wszystkich prac z zachowaniem przepisów BHP;
- Prawidłowe i terminowe zorganizowanie systemu pozyskiwania informacji niezbędnych do przygotowania sprawozdań oraz rozliczeń projektu;
- Sprawozdawczość dotycząca działań ze strony Partnera.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Wynagrodzenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 w związku z realizacją projektu „POWIAT ŚREDZKI BEZ BARIER” , w ramach Osi Priorytetowej 9 Włączenie Społeczne, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania nr 9.1.1 Aktywna integracja - projekty OPS oraz PCPR na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, ich rodzin oraz osób z ich otoczenia w celu poprawy ich sytuacji społeczno-zawodowej.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
1. Curriculum Vitae.
2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
3. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy.
4. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. Rekomendacje, opinie mile widziane.
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu
rekrutacji w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm. oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2008r. nr 223 poz. 1458).
7. Propozycję cenową wyrażoną w stawce netto i brutto za całe zlecenie.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-09-05 10:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej, 55-300 Środa Śląska ul. Wrocławska 2, pok.212 w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji”
c. Miejsce:
Dokumenty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej, 55-300 Środa Śląska ul. Wrocławska 2, pok.212 w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.09.2016 r. do godz. 10.00.
Po upływie terminu do składania dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o dalszych etapach rekrutacji. Kandydat/ka zobowiązany/a będzie do przedstawienia propozycji cenowej za całość zlecenia.
Nieprzybycie w wyznaczonym terminie i miejscu oznacza rezygnację z dalszego udziału w naborze. Informacja o wyniku naboru z ostanie zamieszczona na stronie internetowej www.pcpr.powiat-sredzki.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie ŚląskiejRejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Śląskiej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zofai Ślusarska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-08-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Misiuna |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-08-26 12:02:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mariusz Wilański |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-08-26 12:02:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mariusz Wilański |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-09-23 13:14:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1971 raz(y) |